Wednesday, October 19, 2016

Forex Kombinasie System Herbesoek - Weergawe 3 0

Forex Kombinasie System herbesoek weergawe 3.0 Sy was meer as 'n jaar sedert die bekendstelling van Forex Kombinasie System en sy live performance het baie goed ten spyte van die moeilike tye baie forex strategieë deur nie. Forex Kombinasie System het bewys dat 'n baie stewige deskundige adviseur wees en sedert die ontstaan ​​van die EA Top. dit reggekry om altyd te hou 'n goeie plek. Uit al die Forex robots wat die lesers blaaiers op my webwerf gesien het, is dit waarskynlik die mees steeds winsgewend stelsel. Selfs al was dit vir niks meer nodig het om 'n ware veelsydige outomatiese Forex strategie wees, die verkoper wys vir ons dat die stelsel is nog steeds beter: die beëindiging van die maande van die jaar het 'n onverwagte geskenk aan al sy gebruikers, 'n nuwe groot weergawe wat sluit 'n hele nuwe strategie, wat die totale telling tot vier verskillende strategieë in 'n enkele produk, rivaliserende 'n EA portefeulje. As jy dit nie reeds dit, is dit dalk 'n goeie idee om te oorweeg om dit nou wees: Koop Forex Kombinasie System Vir diegene koop via die reuse skakel hierbo hierdie paragraaf in plaas van 2 live rekeninge wat jy sal kry 3 (deur kontak met die verkoper na die aankoop en noem jy gekoop deur eareview). Dit deal is eksklusief aan eareview. Sommige van julle sal weet dat Im met behulp van die Forex Kombinasie System lisensie tot sy volle omvang en hardloop drie verskillende live rekeninge daarmee. Die eerste een is begin in September 2010 en sy enigste uitvoer van die EURUSD EA: Die tweede is begin toe die GBPUSD weergawe is van stapel gestuur, in Maart 2011 het ek 'n vermoede dat die GBPUSD EA prestasie wouldnt wees op gelyke voet met dié van sy EURUSD eweknie, so ek besluit om dit afsonderlik te voer. Hierdie rekening word net hardloop die GBPUSD EA: Ten slotte, is die derde rekening gou begin nadat die bekendstelling van die EA Top Beste Forex Robot bladsy in Augustus 2011, want baie mense het gewonder hoekom is daar twee afsonderlike Forex Kombinasie System rekeninge in daar. Hierdie weergawe is besig beide die EURUSD en GBPUSD die EA: Voordat ons duik in, laat my die hele ding te verduidelik met die 4de strategie, vernoem EuroRange. Dit is 'n redelik eenvoudig stelsel: dit probeer om die (redelik groot) prysbewegings wat tydens die Europese sessie vang deur die identifisering van 'n bestaande tendens en die opening van 'n lang of kort posisie op 07:00 GMT, 'n posisie met 'n relatief stywe stop verlies ( 50 pitte vir EURUSD, 60 pitte vir GBPUSD) dat 'n volgkeerverlies kry wanneer dit gaan in wins. So, voordat die nuwe update na my Forex Kombinasie System rekeninge, ek uiteengesit om meer uit te vind oor die nuwe strategie, oor wat verander in die ander strategieë en om te sien watter rekeninge moet ek opgradeer en wat kan ek verwag ná opgradering. Sedert die nuwe weergawe baie onlangs van stapel gestuur, Theres geen beter manier om dit te vind as back testing so ek 'n suite van toetse wat ek wou hardloop en voortgegaan met dit omskryf. Gegewe die huidige back testing spoed van die robot, wat ietwat verminder in die nuwe weergawe, dit het ongeveer 'n paar weke, maar die hele beproewing is uiteindelik gedoen en die resultate is hier vir jou lees genot. Ek is van plan om my oorspronklike Forex Kombinasie System review hersien en werk dit met die nuwe weergawe backtests as ek in die verlede wanneer nuwe weergawes vrygestel het, maar gegewe die aantal backtests dat ek gehardloop vir hierdie nuwe weergawe, voel ek dit sou warboel dit op 'n punt waar niks meer duidelik verstaanbaar sou wees so ek besluit om net plaas skryf 'n nuwe pos, maar ek sal dit hou aan die kort kant sedert sy vandag Kersfees. Soos ek gewoonlik voortgaan, het ek begin met die geskiedenis sentrum data backtests, vanaf 1999 en eindig met 2011. Metaquotes geskiedenis sentrum data backtests Vir al die geskiedenis sentrum data toets die, is die verspreiding stel om 1.5 vir EURUSD en GBPUSD 2,0 en die GMT verreken was 2 met DST aangeskakel. Soos baie van julle weet, sommige 2011 data ontbreek uit die Metaquotes geskiedenis sentrum (ongeveer 3 maande), sodat die backtests sal ook daardie deel mis. EURUSD geskiedenis sentrum data Alle 4 strategieë, EURUSD geskiedenis sentrum data


No comments:

Post a Comment